30 Οκτωβρίου 2018, 0 Comments

Ο απόλυτος οδηγός Instagram marketing για επιχειρήσεις για το 2019!

Σε όλο τον πλανήτη, υπάρχουν πάνω από 500 εκατομμύρια Instagrammers – περισσότεροι από 300 εκατομμύρια από τους οποίους χρησιμοποιούν το Instagram κάθε μέρα, μοιράζονται κατά μέσο όρο 95 εκατομμύρια φωτογραφίες και βίντεο την ημέρα.

Αυτοί είναι τεράστιοι αριθμοί. Και δεν έχει σημασία ποιος είναι το ακροατήριό σας – ηλικία, φύλο, οικονομικό επίπεδο, οτιδήποτε – να είστε σίγουροι ότι θα τους φτάσετε μέσω του Instagram. Έτσι η ερώτηση γίνεται …

Από πού ξεκινάτε με το Instagram; Πώς μπορείτε να ξεχωρίζετε ανάμεσα στις άλλες 95 εκατομμύρια φωτογραφίες που δημοσιεύονται κάθε μέρα; Πώς μπορούν οι μη-σχεδιαστές και οι ερασιτέχνες φωτογράφοι να δημιουργήσουν όμορφο περιεχόμενο για το Instagram;

Αυτές είναι όλες οι ερωτήσεις που θα θέλαμε να σας βοηθήσουμε να απαντήσετε σε αυτόν τον οδηγό.

Ο πλήρης οδηγός για το Instagram για Επιχειρήσεις

 

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να δημιουργήσετε μια αποδοτική στρατηγική μάρκετινγκ Instagram για την επιχείρησή σας.

Δείτε επίσης: Πως να αυξήσετε τους ακολούθους σας στοχευμενα ωστε να αυξήσετε το υποψήφιο πελατολόγιο σας

Γιατί να χρησιμοποιήσω το Instagram?

Με περισσότερους από 300 εκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες, το Instagram έχει τεράστιο περιθώριο εξέλιξης για τους επαγγελματίες. Ωστόσο το περιθώριο αυτό εδώ στέκεται περισσότερο στην συμπεριφορά των χρηστών, παρά στους αριθμούς. Οι χρήστες θέλουν να συνδέονται με τα brands.

Έρευνα έχει δείξει ότι τα brands απολαμβάνουν έναν αριθμό από διακριτά οφέλη στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο:

  • Στο Instagram, τα brands έχουν τακτική απήχηση του 4% των ακολούθων τους. Σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, η απήχηση είναι λιγότερο από το 0.1%! (πηγή: Forrester)
  • Το 70% των χρηστών του Instagram ψάχνουν για brands στο δίκτυο (πηγή: Iconosquare)
  • 6 στους 10 χρήστες ακολουθούν κάποιο brand! (source: Iconosquare)
  • Μόνο 36% των marketers χρησιμοποιούν Instagram, σε αντίθεση με το 93% αυτών που χρησιμοποιούν το Facebook. (πήγη: Selfstartr)

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν αποδειχθεί ότι επηρρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις του κοινού. Φτιάχνοντας το σωστό περιεχόμενο, είναι στο χέρι σου να κάνεις τους ακολούθους σου, πελάτες σου! Δεν πείστηκες; Δες τι έχουν να πουν οι άνθρωποι μεγάλων εταιριών για την δύναμη του Instagram!

Τι λένε οι marketers μεγάλων επιχειρήσεων για το Instagram

Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το Instagram για να δημιουργήσουν αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις τι λένε πραγματικά για την πλατφόρμα;

Mike Hayes, Digital Marketing Manager of Ben & Jerry’s: “Από την έναρξή του, το Instagram μας έδωσε μια καταπληκτική πλατφόρμα για να επικοινωνήσουμε με τους οπαδούς μας και να πούμε την ιστορία μας οπτικά.”

Jessica Lauria, Director of Brand Communications Chobani: “Το Instagram είναι μια μεγάλη πλατφόρμα για τον Chobani. Μας επιτρέπει να δείξουμε πώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν πραγματικά το προϊόν μας.”

Rachel Jo Silver, Director, Social Marketing & Content Strategy, Birchbox: “Το Instagram ήταν ένας απίστευτα αποτελεσματικός οδηγός αλληλεπίδρασης με τους πελάτες μας.”

Η “φόρμουλα” για μια επιτυχημένη στρατηγική Instagram

 

Η επιτυχία για τις επιχειρήσεις στο Instagram βασίζεται σε κάτι περισσότερο από απλή δημοσίευση μερικών ωραίων εικόνων. Πρέπει επίσης να έχετε αυτά τα στοιχεία:

  • Ξεκάθαρο όραμα και στρατηγική
  • Συχνότητα
  • Οικειότητα με το κοινό σας
  • Ξεκάθαρο και χαρακτηριστικό στυλ

Όταν συνδυάζετε αυτά τα συστατικά, το Instagram μπορεί να προσφέρει τεράστια αποτελέσματα για την επιχείρησή σας. Πάρτε για παράδειγμα την Madewell. Η εταιρεία μόδας έχει συγκεντρώσει ένα αφοσιωμένο ακροατήριο στο Instagram (πάνω από 700.000 οπαδούς). Η πλατφόρμα έχει γίνει ένα βασικό κανάλι μάρκετινγκ για αυτούς, επιτρέποντάς τους να συνδεθούν με χιλιάδες δυνητικούς πελάτες σε καθημερινή βάση.

Πώς λοιπόν η Madewell και άλλες επιτυχημένες μάρκες ξεχωρίζουν στο Instagram; Συγκεντρώσαμε αυτόν τον οδηγό για να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε τη δική σας στρατηγική μάρκετινγκ Instagram που βασίζεται σε ένα σαφές όραμα και αποτελέσματα που μπορείτε να μετρήσετε.

Πως να δημιουργήσεις μία στρατηγική Marketing

Γιατί είσαι στο Instagram; Επέλεξε 1-2 μετρήσιμους στόχους

Είτε είσαι νέος στο Instagram και έτοιμος για το πρώτο σου post, είτε έτοιμος για να αυξήσεις την απήχηση και την παρουσία σου στην πλατφόρμα, είναι καλό να έχεις ξεκάθαρους στόχους στο μυαλό σου. Ο καθορισμός στόχων θα σε βοηθήσει να ορίσεις την στρατηγική σου και να δημιουργήσεις περιεχόμενο που θα σε βοηθήσει να τους πραγματοποιήσεις.

Μερικά από τα πράγματα που προτιμούν τα brands στο Instagram:

  1. Παρουσίαση προϊόντων και υπηρεσιών
  2. Χτίσιμο της κοινότητας
  3. Αύξηση αναγνωρισιμότητας (brand awareness)
  4. Παρουσίαση εταιρικής κουλτούρας και ταυτότητας (brand ID)
  5. Διαφήμιση σε εν δυνάμει πελάτες
  6. Αύξηση αφοσίωσης στο brand (loyalty)
  7. Κοινοποίηση εταιρικών νέων & ανακοινώσεων.

Το καλύτερο είναι να ορίσεις έναν ή δύο αρχικούς στόχους για το προφίλ σου στο Instagram, είτε έναν από τους παραπάνω ή κάποιον που σου ταιριάζει καλύτερα. Προφανώς ο απώτερος στόχος είναι η αύξηση του κέρδους της επιχείρησής σου, αλλά αυτό θα έρθει μόλις γίνουν σωστά κάποια από τα παραπάνω. Αν έχεις ήδη χαθεί, μην ντραπείς να μας ρίξεις ένα e-mail με τους προβληματισμούς σου στο info@loopmedia.gr!

Ποιο μέρος του κοινού σου είναι στο Instagram; Ψάξε τα στατιστικά!

Το marketing είναι η τέχνη να στέλνεις τα κατάλληλα μηνύματα στο κατάλληλο κοινό.Το να καταλαβαίνεις τα δημογραφικά στοιχεία μιας πλατφόρμας είναι καίριο μέρος του να σιγουρέψεις ότι στοχεύεις το σωστό κοινό. Βρες τι κάνει το κοινό σου στην πλατφόρμα και προσπάθησε να το προσελκύσεις αντίστοιχα! Στην Loop Media έχουμε τα εργαλεία και το απαραίτητο λογισμικό να βρούμε το κοινό που αναζητείτε και να το στοχεύσουμε με διαφημίσεις ώστε να μετατραπεί σε πελάτη σας!

Πώς να βελτιστοποιήσετε το προφίλ σας στο Instagram

Το προφίλ σου στο Instagram είναι ουσιαστικά η αρχική σου σελίδα, η εικόνα σου στην πλατφόρμα. Εκεί υπάρχει χώρος για πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση σου και η δυνατότητα να στείλετε χρήστες πίσω στην ιστοσελίδα σου. Σε αυτή την ενότητα θα σε καθοδηγήσουμε στο πως μπορείς να μεγιστοποιήσεις την αξία του προφίλ σου.

Βιογραφικό/Περιγραφή

Η περιγραφή σας είναι πολύ χαρακτηριστική για το εμπορικό σήμα σας, αυτό που επιλέγεις να μοιραστείς εδώ πρέπει να είναι αντιπροσωπευτικό της επιχείρησής σου και να δείξεις στους ακόλουθους σου τι κάνετε ως εταιρεία. Οι περισσότερες επιχειρήσεις τείνουν να περιλαμβάνουν κάποιο (ή και τα δύο) από τα παρακάτω:

  • Σλόγκαν (πχ. Nike: “Just Do It”)
  • Μια περίληψη του ποιος είστε και τι κάνετε
  • Ένα σύνδεσμο που να οδηγεί στην σελίδα σας

Profile picture

Η εικόνα προφίλ σας είναι ένα από τα σημαντικότερα μέρη του προφίλ σας. Είτε κάποιος βλέπει κάποιο post ή κλικάρει στο προφίλ σας, είναι καλό το brand σας να ξεχωρίζει άμεσα. Πολλές εταιρίες επιλέγουν ένα εκ των τριών κάτωθι:

  • Logo
  • Logomark (το logo, χωρίς κανένα κείμενο)
  • Μασκότ (πχ Michelin)

Δεν έχετε διακριτό λογότυπο; Η Loop Media μπορεί να αναλάβει να μεταμορφώσει το branding της επιχείρησής σας γρήγορα και βάσει τις ανάγκες της σημερινής αγοράς. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με mail εδώ.

 

Το link

Σε αντίθεση με πολλά άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Instagram δεν σας επιτρέπει να προσθέσετε συνδέσμους σε κάθε θέση. Αντ ‘αυτού, έχετε μόνο ένα σύνδεσμο ο οποίος βρίσκετε στο προφίλ σας.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτόν τον σύνδεσμο για να κατευθύνουν τους χρήστες πίσω στην ιστοσελίδα τους. Αυτός ο σύνδεσμος μπορεί επίσης να είναι ένας βασικός τρόπος για να κατευθύνετε την επισκεψιμότητα από το Instagram σε συγκεκριμένες σελίδες προορισμού για διαφημιστικές καμπάνιες ή μεμονωμένα κομμάτια περιεχομένου.

Ο Gary Vaynerchuk το κάνει με μεγάλη επιτυχία στη ροή του Instagram. Κάθε φορά που δημοσιεύει ένα νέο κομμάτι περιεχομένου στο διαδίκτυο, θα μοιραστεί μια σχετική εικόνα ή βίντεο με το Instagram και θα ενημερώσει τον σύνδεσμο στο βιογραφικό του.

Δημιουργώντας στρατηγική μάρκετινγκ.

Το περιεχόμενο είναι η καρδιά του Instagram. Σχεδόν 100 εκατομμύρια φωτογραφίες και βίντεο δημοσιεύονται καθημερινά, και αποτελεί τον λόγο που περισσότεροι από 300 εκατομμύρια χρήστες ανοίγουν την εφαρμογή καθημερινά.

Αλλά τι ποστ να κάνω;

Πριν σκεφτείς το καλλιτεχνικό σου στυλ, είναι καλό να έχεις ξεκάθαρη ιδέα για το τι είδους περιεχόμενο θες να ποστάρεις. Μερικές εταιρίες εστιάζουν στα προϊόντα τους. Για παράδειγμα, η Nike Running βάζει τα αθλητικά της σαν κεντρικό κομμάτι των εικόνων τους:

Στον αντίποδα, εταιρίες όπως η WeWork, εστιάζουν στην κουλτούρα τους και την εταιρική τους φιλοσοφία:

Δεν υπάρχει κανένας κανόνας για την καλύτερη δυνατή οπτική όταν πρόκειται για τη στρατηγική σας – προφανώς θα διαφέρει από επιχείρηση σε επιχείρηση. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να εστιάσετε στη δημιουργία περιεχομένου που ευθυγραμμίζεται τόσο με το κοινό σας όσο και με τους στόχους σας. Αυτό ξεκινά με τον ορισμό των πυλώνων του περιεχομένου σας.

Δημιουργήστε τους πυλώνες του περιεχομένου σας

Τα θεμέλια κάθε στρατηγικής βασίζονται σε θεματικό περιεχόμενο.

Κάθε επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθος, τη βιομηχανία ή τη θέση της, διαθέτει πλούσιο περιεχόμενο για να μοιράζεται το Instagram. Είτε πρόκειται για ιστορίες από τους υπαλλήλους σας, για περιεχόμενο με γνώμονα την κουλτούρα, είτε για δρώμενα με γνώμονα τα προϊόντα, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες και αξιόλογα θέματα για τα βίντεό σας και τις φωτογραφίες σας.

Μερικά παραδείγματα:

  • Περιεχόμενο “behind the scenes”
  • Περιεχόμενο κατασκευασμένο από τους χρήστες/πελάτες
  • Δείγματα προϊόντων
  • Εκπαιδευτικό (π.χ. οι καλύτερες συμβουλές για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης)
  • Περιεχόμενο εστιασμένο στην κοινωνική ευθύνη (η “ανθρώπινη” πλευρά της επιχείρησής σας)
  • Αστείο περιεχόμενο
  • Ιστορίες πελατών
  • Γνωρίστε την ομάδα μας (περιεχόμενο που να περιέχει φωτογραφίες με τους εργαζόμενους και πληροφορίες γι αυτούς)

 

Αυτό που μου αρέσει να κάνω όταν πρόκειται να ορίσω μια θεματική στρατηγική είναι να ανοίξω ένα σημειωματάριο και να καταγράψω μερικές ιδέες. Ξεκινώντας με κάποιες βασικές αξίες της εταιρείας, καταγράφω τα πάντα που έρχονται στο μυαλό. Από αυτές τις σημειώσεις, μπορείς στη συνέχεια να αρχίσεις να διατυπώνεις ιδέες για τους βασικούς πυλώνες περιεχομένου.

3 επιτυχημένα brands και οι πυλώνες περιεχομένου τους.

 

1. Saturday Night Live

Το Saturday Night Live εστιάζει σε δύο βασικούς πυλώνες. Μεταφέρει τους fans στα παρασκήνια του show και μοιράζει αποκλειστικά κλιπς. Όταν οι ακολουθοι τσεκάρουν την σελίδα, μπορούν να δουν αστείο περιεχόμενο ή κάποιο βίντεο από τον αγαπημένο τους σταρ. Στην χειρότερη, θα δουν κάποιο τραγελαφικό στιγμιότυπο από τα παρασκήνια.

2. FedEx

Το προφίλ της FedEx αποτελείται από φωτογραφίες σχετικές με τις παραδόσεις των δεμάτων. Μπορεί να ακούγεται χαζό, αλλά το προφίλ τους δίνει ένα high-end, καλλιτεχνικό feeling

3. Oreo

Η Oreo βάζει το προϊόν της στο επίκεντρο του περιεχομένου του Instagram και καταφέρει να το κάνει με τρόπο που να είναι διασκεδαστικό και ιδιαίτερα ελκυστικό. Συχνά χρησιμοποιούν διασκεδαστικό κείμενο (copy) μέσα στις ίδιες τις εικόνες και χρησιμοποιούν ζωντανά backgrounds για να κάνουν το brand τους να ξεχωρίζει μέσα στην ροή του Instagram.

Δημιουργία πλάνου για ανέβασμα και δημιουργία περιεχομένου

Τα 7 στοιχεία για περιεχόμενο με συνοχή για βέλτιστα αποτελέσματα

Ήρθε η ώρα να τα συνδυάσετε όλα σε ένα πλάνο περιεχομένου. Ένα πλάνο θα σας βοηθήσει να ορίσετε το στυλ και την αισθητική των δημοσιεύσεών σας καθώς και το πόσο συχνά πρόκειται να δημοσιεύσετε στο Instagram.

1. Style guide

Ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της στρατηγικής των social media είναι το στυλ. Γιατί ειναι σημαντικό; Γιατί διασφαλίζει συνέπεια και συνοχή μεταξύ του περιεχομένου που δημιουργείτε.

Το Style guide περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για ένα κομμάτι περιεχομένου από την αρχή μέχρι το τέλος, από τον σχεδιασμό μέχρι το κείμενο και τα hashtags που το συνοδεύουν. Στο Instagram πρέπει να ελέγχουμε τα παρακάτω:

  • Σύνθεση
  • Παλέτα χρωμάτων
  • Γραμματοσειρά
  • Φίλτρα
  • Λεζάντες
  • Hashtags

 

2. Σύνθεση

Η σύνθεση αναφέρεται στην τοποθέτηση ή την διάταξη των οπτικών στοιχείων. Δεν είναι ο κάθε διαφημιστής ένας ειδικός στην φωτογραφία, οπότε ας δούμε μερικούς κανόνες που θα ανεβάσουν επίπεδο το περιεχόμενο σας

Μερικά από αυτά είναι:

  • Ενιαίο χρώμα background
  • Κεντρική εστίαση της φωτογραφίας στον κανόνα των τρίτων
  • Κενό πάνω ή κάτω για κείμενο μέσα στη φωτογραφία

Η Amy Tangerine, μία εταιρεία που κοινοποιεί “κομμάτι της γλυκιάς ζωής” μέσα από μία σειρά από προϊόντα και υπηρεσίες, είναι ένα ξεκάθαρο παράδειγμα από σωστό στυλ και σύνθεση. Τα ποστ περιλαμβάνουν ένα ενιαίο background, θετοντας το προϊόν στο επίκεντρο της φωτογραφίας!

3. Παλέτα χρωμάτων

Η επιλογή μιας παλέτας χρωμάτων θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη ροή σας συνεπή και εστιασμένη. Έχοντας μια παλέτα δεν σημαίνει ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυστηρά μόνο αυτά τα χρώματα, αλλά θα βοηθήσει τις αναρτήσεις σας να έχουν ωραία, οικεία αίσθηση.

Η Frooti, η μεγαλύτερη εμπορική επωνυμία φρούτων στην Ινδία, χρησιμοποιεί το Instagram για να παρουσιάσει την ξεχωριστή προσωπικότητά της. Ένα βασικό κομμάτι αυτής της αισθητικής είναι η ζωντανή παλέτα χρωμάτων που χρησιμοποιείται από τη μάρκα:

Σε αντίθεση, η Everlane χρησιμοποιεί μια πολύ πιο ήπια χρωματική παλέτα σε όλο το Instagram, παραμένοντας πιστή στην εμφάνιση γκρι / μαύρο /

4. Γραμματοσειρά

Εάν πρόκειται να δημοσιεύσετε αποσπάσματα ή επικαλύψεις κειμένου στις εικόνες Instagram, θα πρέπει να προσπαθήσετε να διατηρήσετε τις γραμματοσειρές σε συνοχή με το εμπορικό σήμα σας επιλέγοντας τις ίδιες γραμματοσειρές που χρησιμοποιείτε στον ιστότοπό σας.

Η Headspace είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα στο παραπάνω. Οι οπαδοί μπορούν να αναγνωρίσουν άμεσα το περιεχόμενο της Headspace στη ροή τους.

5. Φίλτρα

Τα φίλτρα Instagram μπορούν να κάνουν τους ερασιτέχνες φωτογράφους να αισθάνονται σαν επαγγελματίες. Και αν δεν διαθέτετε εξοπλισμό φωτογραφίας υψηλής ποιότητας ή λογισμικό επεξεργασίας, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τις φωτογραφίες σας γρήγορα και εύκολα. Τα φίλτρα μπορούν να αλλάξουν ριζικά την εμφάνιση και την αίσθηση μιας φωτογραφίας ή βίντεο, οπότε είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε αυτά που θεωρείτε ότι αντιπροσωπεύουν καλύτερα τη μάρκα σας. Καλό θα είναι να διατηρείτε ομοιόμορφο στυλ, οπότε βρείτε το φίλτρο που σας ταιριάζει και χρησιμοποιείστε το συνέχεια!

6. Λεζάντες

Οι λεζάντες Instagram περιορίζονται σε 2.200 χαρακτήρες και, μετά από τρεις γραμμές κειμένου, αποκρύπτονται.

Οι λεζάντες είναι μια ευκαιρία να βελτιώσετε περαιτέρω το περιεχόμενό σας και υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι εταιρείες τις χρησιμοποιούν. Κάποιοι επιλέγουν να θεωρούν τις λεζάντες ως ένα μέρος για την ανταλλαγή ιστοριών και μικρο-blogging, άλλοι τους χρησιμοποιούν για να προσθέσουν έναν σύντομο, εύκαμπτο τίτλο σε μια ανάρτηση, ενώ άλλοι χρησιμοποιούν υπότιτλους για να κάνουν ερωτήσεις και να ενθαρρύνουν τις απαντήσεις.

Πάρτε για παράδειγμα το Mailchimp. Η εταιρεία χρησιμοποιεί τις λεζάντες για να απευθύνει ερωτήσεις στους χρήστες του Instagram ώστε να αλληλεπιδράσουν με τις φωτογραφίες. Η Everlane είναι και πάλι ένα εξαιρετικό παράδειγμα για τον τρόπο χρήσης των λεζάντων Instagram. Η μάρκα χρησιμοποιεί λεζάντες για να μεταφέρει μια αστεία, οικεία φωνή με την οποία οι πελάτες μπορούν να συνδεθούν.

7. Hashtags

Τα Hashtags έχουν γίνει ένας ομοιόμορφος τρόπος για να κατατάξεις περιεχόμενο. Τα Hashtags επιτρέπουν στους Instagrammers να ανακαλύψουν περιεχόμενο και λογαριασμούς που θα ακολουθήσουν. Από την έρευνα του Track Maven διαπιστώθηκε ότι τα posts με περισσότερα από 11 hashtags τείνουν να αποκτήσουν μεγαλύτερη απήχηση και αλληλεπιδράσεις. Καλό θα είναι να κάνετε μια έρευνα για τα hashtags που πρέπει να χρησιμοποιήσετε. Hashtags με πολλές δημοσιεύσεις είναι μία καλή επιλογή για να προσθέσετε στις δημοσιεύσεις.

Top Tip: Αν θέλεις να αποφύγεις την προσθήκη πολλών hashtags στη λεζάντα σου, μπορείς επίσης να προσθέσεις hashtags ως σχόλια. Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε παρακάτω πώς η Amy Tangerine προσθέτει hashtags στη φωτογραφία στα σχόλια:

3 συμβουλές για να αυξήσετε την ανάπτυξη του προφίλ σας στο Instagram

1. Χρησιμοποιείστε περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες

Οι χρήστες του Instagram παρέχουν πλούσιο περιεχόμενο για την επιχείρησή σας. Η χρήση περιεχομένου από τους οπαδούς σας μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια ζωντανή και αφοσιωμένη κοινότητα. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από το χρήστη μπορεί επίσης να ενθαρρύνει το κοινό σας να μοιράζεται τους δικούς του δημιουργικούς τρόπους αλληλεπίδρασης με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή την εταιρεία σας.

Σε λιγότερο από 3 μήνες, αυξήσαμε τον λογαριασμό Instagram της σελίδας Hatori Kitchen κατά 250% —1,490 σε 3,800 ακόλουθους. Ένα μεγάλο ποσοστό αυτής της ανάπτυξης προήλθε από το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από τους χρήστες. Στην ραγδαία αυτή αύξηση συνέβαλε και το InstaGrowth, ένα αυτοματοποιημένο Python script της Loop Media που μιμείται την ανθρώπινη συμπεριφορά και αυξάνει την αλληλεπίδραση με τους χρήστες κάνοντας αυτόματα likes, comments & follows. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το InstaGrowth παίρνοντάς μας ένα τηλέφωνο στο 2611 121827 ή με ένα e-mail.

2. Προσθέστε πρόσωπα στις φωτογραφίες σας!

Μία έρευνα από την Georgia Tech ανέδειξε δύο πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά ελέγχοντας περισσότερες από 1 εκατομμύριο φωτογραφίες. Οι φωτογραφίες με πρόσωπα παίρνουν:

  • 38% περισσότερα likes
  • 32% περισσότερα comments

 

Αυτό είναι κάτι που και το HubSpot κάνει πολύ καλά, προσθέτοντας ανθρώπους που δουλεύουν στην εταιρία στο feed τους!

3. Μοιραστείτε το περιεχόμενο και στο Facebook!

Μία έρευνα από την Buzzsumo, που εξέτασε περισσότερα από 1 εκατομμύριο Facebook Posts, από 3 εκατομμύρια brands, έδειξε ότι οι φωτογραφίες που ανέβηκαν στο Facebook μέσω του Instagram έλαβαν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση από τις φωτογραφίες που ανέβηκαν αποκλειστικά στο Facebook:

Over to you

Καθώς προχωράτε με τη στρατηγική μάρκετινγκ Instagram, θα αρχίσετε να παρατηρείτε κάποιες τάσεις και ποιοι τύποι περιεχομένου θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους σας. Ποτέ δεν είναι εύκολο να δημιουργήσετε ένα πιστό, αφοσιωμένο κοινό σε οποιοδήποτε κανάλι, αλλά με τη σωστή προσέγγιση και αρκετό πειραματισμό θα βρείτε μια μεγάλη ιδέα για το εμπορικό σήμα σας.

Ελπίζω να βρήκατε χρήσιμο αυτόν τον οδηγό.